7 ابزار کاربردی سئو تجارت الکترونیک برای افزایش ترافیک سایت
نوشته شده توسط : گل نسیم

آیا می دانستید که 37 درصد از کل ترافیک سایت های تجارت الکترونیک از موتورهای جستجو است؟ اگر می خواهید ترافیک قابل اعتماد را به سایت خود هدایت کنید،به یک کمپین بهینه سازی موتور جستجو تجارت الکترونیک (SEO) قوی نیاز دارید.
مدیریت کمپین سئو سایت کار بزرگی است. بنابراین امکان دارد به کمک ابزارهای سئو تجارت الکترونیک برای مدیریت جنبه های مختلف کمپین خود نیاز داشته باشید.
خوشبختانه، ما مجموعه ای از ابزارهای سئوی تجارت الکترونیک را داریم که می توانید برای مدیریت کمپین های سئوی خود از آنها استفاده کنید، از جمله:
1. تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل Google Analytics
2. شناخت سرعت صفحه گوگل Google PageSpeed Insights
3. SEO.com
4. نرم افزارآنالیزاسکریمینگ فراگ Screaming Frog
5. پاسخ به مردم Answer The Public
6. MarketingCloudFX
7. اسپیفو SpyFu

1-ابزار Google Analytics

اولین لیست ما از بهترین ابزارهای سئوی تجارت الکترونیک گوگل آنالیتیکس است. گوگل آنالیتیکس بینشی در مورد میزان ترافیک ارگانیک وب سایت و نحوه تعامل مردم با سایت شما ارائه می دهد.

این ابزار به شما کمک می کند تا ببینید ترافیک وب سایت شما از کجا می آید. و چه کمپین هایی آنها را هدایت می کند. برای دسترسی به Google Analytics ، تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب Google است. وقتی به حساب Google Analytics خود دسترسی پیدا می کنید. می توانید بسیاری از اطلاعات مهم مانند:
• جمعیت شناسی مخاطبان
• چه کانال هایی ترافیک سایت شما را هدایت می کنند ؟
• رفتار مخاطب در سایت شما
• تبدیل های به دست آمده
• رفتار خرید
• رفتار پرداخت

این ابزار برای کمک به شما در درک نحوه تعامل افراد در سایت شما ارزشمند است. بنابراین می توانید تجربه خرید فروشگاه تجارت الکترونیک خود را برای کسب فروش بیشتر بهینه کنید. برای مثال، فرض کنید به Google Analytics نگاه می کنید و می بینید که تبلیغات گوگل شما ترافیک زیادی را به سایت شما می آورد. وقتی که آنها در صفحه هستند.

ممکن است متوجه شوید که آنها باقی نمی مانند چون شما نرخ خروج بالا و نرخ تبدیل پایین دارید.
از این اطلاعات، ممکن است فرض کنید که چیزی در صفحه شما مانع از تبدیل آنها می شود. در نتیجه، شما می توانید صفحه خود را برای کسب تبدیل بیشتر بهینه کنید.

2- شناخت سرعت صفحات گوگل Google PageSpeed Insights

شناخت سرعت صفحات گوگل Google PageSpeed Insights

در لیست بعدی ما از ابزارهای سئو تجارت الکترونیک ، Google Pagespeed Insights است. آیا می دانید که سایت های بارگذاری کند. و با تاخیر سالانه بیش از 2.6 میلیارد دلار درآمد از دست می دهند ؟ اگر وب سایتی با بارگذاری کند دارید، در نتایج جستجو رتبه بندی نمی شود و ترافیک را به سایت خود هدایت نمی کنید. اینجاست که Google PageSpeed Insights می تواند کمک کند. با استفاده از این ابزار می توانید زمان بارگذاری فعلی سایت خود را در موبایل و دسکتاپ مشاهده کنید.
شناخت سرعت صفحات گوگل Google PageSpeed Insights اگر سایتی با سرعت بارگذاری آهسته دارید، این ابزار به شما پیشنهادهایی برای بهبود زمان بارگذاری سایت و اینکه با انجام این تغییرات چقدر در زمان خود صرفه جویی می کنید ارائه می کند.
این ابزار برای کمک به سرعت بخشیدن به سایت خود برای ارائه تجربه کاربری بهتر و حفظ سرنخ ها در صفحه خود ارزشمند است. در نتیجه، رتبه سایت خود را در نتایج جستجو بهبود می بخشید.برای اطلاع از قیمت سئو سایت با شرکت طراحی سایت آرماناوب تماس بگیرید.

3-ابزار3: SEO.com

SEO.com

در لیست بعدی ما از ابزارهای سئو برای تجارت الکترونیک SEO.com.
با SEO.com، انجام وظایفی مانند موارد زیر امکان پذیر است:
تحقیق کلمات کلیدی
ردیابی رتبه Rank tracking
تحلیل رقبا Competitor analysis
حسابرسی و نظارت سئو SEO audits
برای سئو تجارت الکترونیک, SEO.com این امکان را فراهم می کند که زمان سئو خود را بدون هزینه بالای سیستم عامل های ساخته شده برای کسب و کارهای بزرگتر را به نصف کاهش دهید.

SEO.com

4-ابزار Screaming Frog

بعدی در لیست ما از بهترین ابزارهای سئوی تجارت الکترونیک Screaming Frog است. اسکریمینگ فراگ یک ابزار عالی برای کمک به تجزیه و تحلیل استراتژی سئوی خود است. این ابزار شما را قادر می سازد. تا سئو سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید. تا آن را بهبود بخشید و نتایج بهتری را به دست آورید. Screaming Frog سایت شما را می خزد. تا جنبه های مختلف سئوی شما را تجزیه و تحلیل کند. تا زمینه های بهبود را شناسایی کند. این ابزار به شما کمک می کند:
• لینک های خراب و شکسته را پیدا کنید.
• تگ های عنوان و توضیحات متا خود را تجزیه و تحلیل کنید.
• نقشه های سایت XML را ایجاد کنید.
• محتوای تکراری را شناسایی کنید.

همه این ویژگی ها بر سئوی سایت شما تأثیر می گذارند، بنابراین این ابزار برای کمک به بهبود سئوی سایت شما ارزشمند است.

5-ابزار AnswerThePublic

AnswerThePublic

یکی از بهترین ابزار های سئو برای کسب و کارهای تجارت الکترونیک AnswerThePublic است. این ابزار شما را قادر می سازد تا به ذهن مشتریان خود وارد شوید و بفهمید که در وب مرتبط با صنعت شما به دنبال چه چیزی هستند. بنابراین، این چه ربطی به سئو دارد؟ خوب، یکی از اجزای حیاتی سئو، تولید محتوا است.
بازاریابی محتوا بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی سئو شما است. زیرا به شما کمک می کند تا ترافیک واجد شرایط را به سایت خود هدایت کنید. استراتژی سئو شما به رتبه بندی محتوای شما در نتایج جستجو کمک می کند. وقتی اغلب محتوا ایجاد می کنید ، می توانید ترافیک بیشتری را برای کسب و کار خود جذب کنید.
ناگفته نماند، ایجاد محتوای همیشه سبز به شما کمک می کند. تا ترافیک مطمئن و مستمری به سایت خود داشته باشید. بنابراین، به طور کلی، ایجاد محتوای با کیفیت بالا می تواند به شما کمک کند. تا ترافیک بیشتری داشته باشید و به طور پیوسته میزان ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

همانطور که شروع به تولید محتوا می کنید، ممکن است ایده هایتان تمام شود. اینجاست که پاسخ به عموم یا AnswerThePublic می تواند کمک کند. پاسخگویی به عموم AnswerThePublic یک نمای کلی بصری از انواع مختلفی از چیزهایی که مردم در صنعت شما جستجو می کنند. در اختیار شما قرار می دهد.
وقتی شروع به ایجاد محتوا می کنید ، ممکن است ایده هایتان تمام شود. اینجاست که پاسخ عمومی می تواند کمک کند. پاسخ عمومی به شما یک مرور بصری از انواع مختلف چیزهایی که مردم در صنعت شما جستجو می کنند را ارائه می دهد. این ابزار کلمات کلیدی دنباله دار را نمایش می دهد که می تواند به شما در شناسایی محتوای جدید برای ایجاد کمک کند.
در نتیجه، می توانید جریانی مداوم از ایده های محتوایی داشته باشید. و ایجاد محتوایی را که ترافیک واجد شرایط را به سایت شما هدایت می کند ، برای شما آسان کند.
به دنبال یک گزینه رایگان برای تولید ایده های محتوا هستید ؟ ابزار رایگان Faq Fox را امتحان کنید. تا به شما کمک کند ایده های محتوای بیشتری برای استراتژی خود تولید کنید.

6-ابزار MarketingCloudFX

MarketingCloudFX

بعدی در لیست ابزارهای سئو برای تجارت الکترونیک MarketingCloudFX است. این ابزار برای مدیریت و درک ترافیک به سایت شما می آید و برای بهبود استراتژی SEO شما عالی است.
MarketingCloudFX می تواند به شما کمک کند. تا ببینید چگونه سرنخ ها به سایت شما می رسند و چه صفحاتی را مشاهده می کنند. همچنین می توانید بفهمید که چه کمپین هایی مشتریان را به تماس با کسب و کار شما یا ارسال فرم ها سوق می دهد.
حتی بهتر از آن، می توانید رتبه بندی و استفاده از کلمات کلیدی و تغییرات در دید خود را در موتورهای جستجو دنبال کنید. این ابزار می تواند به شما کمک کند تا ببینید آیا استراتژی های سئوی تجارت الکترونیک شما برای هدایت ترافیک به سایت شما موثر است. یا اینکه برای بهبود نیاز به بهینه سازی تاکتیک های خود دارید.

7-ابزار SpyFu

آخرین ابزاری که در این لیست از بهترین ابزارهای سئوی تجارت الکترونیک پوشش خواهیم داد ابزار SpyFu است. وقتی می خواهید در نتایج جستجو رتبه بندی کنید، تنها کسی نیستید که برای رتبه های برتر رقابت می کنید.
ده ها رقیب وجود دارند که برای این نقاط در نتایج جستجو رقابت می کنند تا سرنخ های واجد شرایط را به سایت خود هدایت کنند. اگر می خواهید در بالای استراتژی سئوی رقبای خود باقی بمانید، به ابزار SpyFu نیاز دارید.
SpyFu شما را قادر می سازد تا در مورد رقابت خود تحقیق کنید و استراتژی SEO آنها را بهتر درک کنید. می توانید اطلاعاتی مانند:
• از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند
• از چند کلمه کلیدی ارگانیک استفاده می کنند
• با کلمات کلیدی خود چقدر کلیک می کنند
• این که آیا آنها تبلیغات گوگل را اجرا می کنند
وقتی متوجه شدید که رقبای شما چه کاری انجام می دهد، می توانید استراتژی سئوی خود را بهبود ببخشید تا در نتایج جستجو از آنها پیشی بگیرید.

سوالات متداول ابزار سئو تجارت الکترونیک

ابزارهای سئوی تجارت الکترونیک برای چه مواردی استفاده می شوند؟
ابزار های سئو تجارت الکترونیک می تواند به شما کمک کند تا سایت تجارت الکترونیک خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید ، رتبه بندی و دید آنلاین خود را بهبود ببخشید. ابزارهای سئو تجارت الکترونیک ممکن است برای جنبه های مختلف سئو ، از جمله انجام تحقیقات کلمات کلیدی ، ردیابی نتایج سئو ، تجزیه و تحلیل وب سایت ها و موارد دیگر استفاده شود.

چرا از ابزارهای سئو تجارت الکترونیک استفاده کنیم ؟

ابزارهای سئوی سایت مزایای زیادی را برای بهینه سازی تجارت الکترونیک ارائه می دهند. به عنوان مثال می توان به ارائه داده ها و ایده هایی اشاره کرد که استراتژی سئوی شما را مشخص می کند، از طریق اتوماسیون در وقت شما صرفه جویی می کند و از پیگیری و گزارش دقیق اطمینان حاصل می کند.
بهترین ابزار سئوی تجارت الکترونیک چیست؟
بهترین ابزار تجارت الکترونیک برای کسب و کار شما به نیازها و اهداف منحصر به فرد شما بستگی دارد. برخی از ابزارهای مورد علاقه سئوی تجارت الکترونیک ما عبارتند از:
• تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل Google Analytics
• Google Pagespeed Insights
• کلمات کلیدیFX
• Screaming Frog اسگرمینگ فراگ
• AnswerThePublic پاسخ به مردم
• MarketingCloudFX
• SpyFu

سئوی DIY را با ابزار سئوی رایگان تجارت الکترونیک آسان کنید.

با SEO.com، ابزار سئوی رایگان تجارت الکترونیک برای بهینه سازی موتورهای جستجو توسط خودتان انجام دهید، فریلنسرها، پیمانکاران و مشاوران می توانند سئو حرفه ای را بدون دردسر انجام دهند. لذا ردیابی رتبه بندی، تجزیه و تحلیل رقبا و موارد دیگر را با امتحان SEO.com اکنون شروع کنید.





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: